Nogometna zveza Slovenije je v letu 2020 v sklopu svoje dolgoročne strategije s področja medijskih pravic pripravila razpis, povabilo k oddaji ponudb za medijske pravice prve slovenske nogometne lige, Pokala Slovenije, 2. slovenske nogometne lige in Prve slovenske ženske lige za obdobje 2021-2025. Izmed prispelih ponudb je bila najkonkretnejša za slovenski klubski nogomet glede na razpisne pogoje ponudba United Media Sarl.
Prva slovenska nogometna liga, najbolj popularno slovensko klubsko športno tekmovanje, tekmovanje, ki se je predvsem v času pandemije koronavirusa izpostavilo kot vlečni konj slovenskega klubskega športa, se v obdobju 2021-2025 za štiri sezone seli na programe televizije Sportklub, najprepoznavnejšega produkta podjetja United Media Sarl. Slednje poleg Slovenije deluje na področju nekdanje Jugoslavije, Bolgarije in Grčije. Uspešno podjetje je že vrsto let vodilno na področju medijskih pravic, med drugim lahko gledalci na njenih programih spremljajo tekmovanja, kot so Uefina Liga prvakov, Evropska liga in Liga narodov, angleška Premier liga, tekmovanja pod okriljem Fibe, ATP, Eurolige in ostalimi najpopularnejšimi športnimi dogodki.
Televizija Sportklub v Sloveniji deluje že 13 let in se zaveda pomena lokalnega športa v okolju. Tako je Sportklub prvi prepoznal potencial 2. SNL in slovenske ženske nogometne lige, predvajal je tekme Pokala Slovenije ter slovenske ženske reprezentance, v zadnjih nekaj mesecih pa so lahko gledalci tam spremljali tudi boje Kekove izbrane vrste. Sportklub s prvo slovensko nogometno ligo tako postaja eden najpomembnejših partnerjev slovenskega nogometa, ki bo ljubiteljem nogometa tako ponujal celovito izkušnjo slovenskega klubskega nogometa.
NZS je s tokratnim razpisom poskrbela še za eno pomembno novost. Nov medijski partner je moral že s ponudbo zagotoviti, da bo vseh pet tekem, ki bodo v prenosu (slednje ni novost, saj gre za začetek tretjega cikla, v katerem bodo prenašane vse tekme 1. SNL) prenašane s 6-8 kamerami, kar bo za ljubitelje slovenskega klubskega nogometa pomenilo dvig kakovosti televizijskih prenosov in izboljšano doživetje Prve slovenske nogometne lige. Ob tej priložnosti je Ralf Mathney, poslovni direktor luksemburškega podjetja, povedal: »Sodelovanje predstavlja potrditev dolgoletnega dobrega sodelovanja, ki ga imamo kot podjetje z Nogometno zvezo Slovenije. Zelo smo zadovoljni, ker bomo gledalcem Sportkluba, ki posluje v okviru United Media, prvič lahko ponudili prenose najprestižnejšega nogometnega tekmovanja v Sloveniji. Povsem iskreno lahko rečemo, da Sportklub s tem postaja »hiša slovenskega nogometa«, saj bodo vsi ljubitelji slovenskega nogometa na naših programih lahko spremljali ne le tekme prve in druge lige, temveč bodo lahko svoje priljubljene klube spremljali in bodrili tudi v Pokalu Slovenije. Trdno verjamemo, da bomo pomembno pripomogli pri približevanju slovenskega klubskega nogometa športnim navdušencem ter da bodo naša vlaganja v produkcijo neposredno povezana tudi z dvigom kakovosti samega nogometa in tekem.«
Predsednik Nogometne zveze Slovenije, Radenko Mijatović pa je ob tej priložnosti poudaril popularnost klubskega nogometa: »Slovenski klubski nogomet v Sloveniji iz leta v leto napreduje in kaže višji nivo, tako v kakovosti kot v gledanosti. Njegova popularnost narašča in veseli me, da so to prepoznali tudi kupci medijskih pravic. Razpis smo zaključili po napornih pogajanjih in pridobili partnerja, ki pozna pomen nogometa tako v svetu kot tudi pri nas in ima veliko izkušenj na svojem področju. Zadovoljni smo, da so pri novem partnerju prepoznali potencial, ki ga ima slovenski klubski nogomet. Gre za tekmovanja, ki so skoraj celo leto prisotna v slovenskem medijskem prostoru in s tem tudi v mislih navijačev in privržencev klubov. Ta razpis smo izpeljali skupaj s prvoligaškimi klubi, z namenom pridobiti partnerja, ki se bo najbolj približal njihovim željam in zahtevam. Pogodbena vrednost, ki smo jo iztržili, je rekordna in je bistveno, bistveno višja od dosedanje in bo v celoti razdeljena klubom, kar jim bo močno pomagalo pri njihovem finančnem poslovanju oziroma delovanju. Prvič v zgodovini bo nekaj sredstev iz naslova pravic deležna tudi druga liga ter ženski nogomet, kar samo dokazuje, da se slednja razvijata v pravi smeri. Mislim, da bo klubskemu nogometu zaradi tega sodelovanja prihodnost nekoliko lepša.«
NZS